Klant hecht aan persoon, niet aan bedrijf
Na vijfentwintig jaar als accountant in dienst verband te hebben gewerkt besloot Wolter de Vries samen met zijn vrouw Annelies een eigen administratiekantoor te beginnen. Toen hij zijn dienstbetrekking bij zijn vorige werkgever beëindigde, volgden een aantal klanten, wiens zaken hij altijd had behartigd, hem op de voet. ‘Klanten hechten kennelijk toch meer aan een persoon dan aan een bedrijf’, concludeert De Vries.
Boekhoudkantoor Lemmer
De Vries houdt ervan om het complete scala van administratieve werkzaamheden voor de cliënt te verrichten van het maken van jaarverslagen tot bijvoorbeeld het invullen van de kinderbijslag. De persoonlijke band met de klant staat centraal bij Administratiekantoor De Vries.
De klant stelt voor al zijn administratieve vragen en verplichtingen het op prijs om bij een en dezelfde persoon terecht te kunnen. Bij administratiekantoor De Vries zijn ze van alle veranderingen in hun vakgebied op de hoogt. En mocht al zeer specialistische kennis nodig zijn, dan kan een specialist uit het netwerk van De Vries snel bij de zaak betrokken worden. Op deze wijze hoeven de specialisten alleen betaald te worden op het moment dat ze ingeschakeld worden.